Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

OMAR SHARIF

Με αφορμή το θάνατο του γνωστού σε όλους μας Δρ Ζιβάγκο και μία από τις αγαπημένες μου ταινίες θα ήθελα να μοιραστώ το πολύ όμορφο θέμα Laras theme. Δεν θα επικεντρωθώ στα βιογραφικά γιατί αρκεί ένα κλικ για να βρει ο καθένας ότι θεωρεί σημαντικό,αλλά θα αναρτήσω μία φράση του όταν πια αποχώρησε από τον αθλητικό χώρο του μπριτζ.

    '' Σταμάτησα εντελώς.Αποφάσισα πως δεν θα ήθελα να ήμουν σκλάβος πια κανενός πάθους εκτός από τη δουλειά μου. Είχα πολλά πάθη,άλογα,τζόγο,μπρίτζ. Επιθυμώ πλέον να ζήσω ένα άλλο είδος ζωής, να είμαι περισσότερο με την οικογένειά μου γιατί δεν της αφιέρωσα τον χρόνο που θα ήθελα όταν έπρεπε...''
                                                                                                                                 Omar Sharif 2006



            

Δεν υπάρχουν σχόλια: